Lauren Conrad

Nu har jag blivit sådär riktigt sjuk igen, så ingen skola för mig imorgon. Mitt ena öga har börjat vara något helt otroligt mycket, vilket troligtvis kommer sprida sig till andra ögot också. Så jag kanske kommer behöva gå till läkarn imorgon igen och be om en salva för detta. Men jag får skylla mig själv, barbent i december var ju trots allt inte det smartaste kom vi ju fram till :P Appropå julfesten så tänkte jag bara berätta var ifrån jag fick inspirationen till klänningen jag hade, och det var klänningen Lauren Conrad bar på VMA... jag föll verkligen för den pladask. Jag bestämde mig redan då för att att en sådan ville jag ha på julfesten :D Och jag blev nöjd jag :) Man ser ju likheten liksom :P
    
    

Kommentarer
Postat av: Julia Nyström

Hej Olivia! Jag vet inte om du kommer ihåg mig riktigt. Men GUD vilken fin klänning. Jag kom ihåg då jag såg Lauren med sin, den är ju underbar. Och vilken tur du har som fått en liknande:)

2008-12-08 @ 17:07:37
Postat av: Olivia

Men klart jag kommer ihåg dig :D Va kul att du har kikat in här! Ja men tack så mycket, jag är otroligt glad för den :D

2008-12-08 @ 17:33:37
Postat av: Anonym

lyckost! Den sitter jättefint på dig också!

2008-12-08 @ 17:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0