God Jul

Nu slog klockan midnatt för 10 minuter sedan, vilket innebär att julafton är kommen :D Vårt "julaftonsfirande" börjar redan klockan 8 imorgon bitti med tanke på att vi vill hinna med att umgås med min bror Petter innan han åker iväg till Filippinerna vid 12-tiden. Så då är det risgrynsgröt och julskinka som gäller för hela slanten. Därför ska jag försöka sova nu, känner dock på mig att jag inte kommer lyckas så bra :P 

    Ta hand om er och era nära och kära :) Och ha nu en riktigt god jul

            
                                      Snyggt Elin ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Två julgranar!

2008-12-24 @ 00:31:37
URL: http://elinfilippa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0