Flumkväll med brudarna

Vid 21-tiden åkte jag in till stan där jag mötte upp Sandra och Felicia, vi gjorde en snabb visit på Donkan och åkte sedan iväg till lägenheten. Väl där ffixade vi iordning med chips, dipp och cola :D Sedan började vi med färgningen av Sandras hår, och asså det går inte förklara vad vi skrattade där ett tag! Hahaha!!! Felicia, söt som hon är, sket i att ta på sig handskarna när hon höll på med färgen, så hon fick bajsbruna händer verkligen. Men det försvinner förhoppningsvis med tiden älskling ;P hahaha... Det blev lite diskmedelkrig där ett tag med... Vet inte mer vad vi gjorde, flummade helt enkelt.. en helt vanlig SandraFeliciaOlivia kväll ;) Nu ska jag iaf försöka sova, har en del planerat inför morgondagen som jag ska hinna med. Sov gott på er, puss

Roligast under kvällen: DIN MAMMA!!!
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
                                 Sann lycka tillsammans med er tjajor


Kommentarer
Postat av: Christopher Buller

missar er alltid :(

2008-12-29 @ 15:33:54
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det möjligtvis felicia mendahl på bilderna?

2008-12-29 @ 17:27:21
Postat av: Olivia

ja nu får du allt ta och sluta vara sjuk huru! <3



Du hade ett rätt, men Felicia Levinsson heter hon :)

2008-12-30 @ 01:28:32
Postat av: Anonym

ett rätt? förnamnet menar du..? eller är de felicia M fast hon har bytt efternamn eller nåt? för jag förstår inte riktigt inte om det är hon el ej. (har för mig gått i samma klass som henne.)

2008-12-30 @ 12:21:38
Postat av: Olivia

är ganska säker på att hon aldrig har hetat mendahl, hon har bytt efternamn men innan hette hon Lopez. Jag ska kolla upp detta :)

2008-12-30 @ 12:55:09
Postat av: Anonym

okok :)

2008-12-30 @ 17:40:46
Postat av: Olivia

hon har aldrig hetat mendahl :P hon har hetat Felicia Moreno Lopez

2008-12-31 @ 17:47:59
Postat av: Anonym

ok thanks! :)

2009-01-01 @ 19:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0