Fläskläpp

Asså det är ju bara jag som lyckas! För en timma sedan ungefär råkade jag boxa till mig själv, så min läpp började blöda och har svullnat upp. Hahahahhaha, så Olivia Eriksson så det finns ju inte... Ont som tusan gjorde det också :P

Just nu kan jag inte bestämma mig huruvida jag antingen ska följa med Petter, Johannes, Cornelia och Isaac till Freeport eller om jag ska plugga inför fysikprovet jag har på torsdag. Jag vet att jag borde plugga, allting säger att jag ska göra det... men ändå så lutar det mer åt Freeport. Vilka problem jag har asså :P

Jag nämnde förrut att jag tog en sväng på staan innan jag åkte hem, här får ni en liten tjuvkik på några favoriter :)
             
          Älskar byxorna, vilka förövrigt både Elin Kling och Sofi Fahrman har:
                                      Stentvättat med skinndetalj
          
    
Skulle vara så himla mysig till sommarn till ett par jeans-shorts och solbrända ben ;)
                                                       mmmm

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är den tröjan ifrån? exakt en sådan jag vill ha ? :D pusselipuss

2008-12-16 @ 19:40:54
Postat av: Olivia

men va kul :D den är från weekday, kostar mellan 200-300 kronor :) kramkram

2008-12-16 @ 20:16:05
Postat av: Anonym

Dessutom har din syster elin dom jeansen också!

2008-12-17 @ 02:54:25
Postat av: ammie

heej allihopa!



jag har alltid varit skeptisk mot såna här grejjer, men det funkar! GRATIS KLÄDER från H&M och Gina Tricot, yeeeey! ;)



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=129994



Puss puss

2008-12-17 @ 11:12:14
Postat av: Anonym

vart ifrån kommer dina rosa jeans !!:)

2008-12-17 @ 17:30:58
Postat av: Olivia

De köpte jag på Red Devil.. Bor du i Göteborg så ligger affären vid Domkykran ungefär :D

2008-12-17 @ 17:46:44
Postat av: Emma

Hej Olivia!



Hoppas allt är bra!

En liten fråga, vilken affär kommer dina jeans m skinn ifrån? Kommer inte ihåg. :)



Kramisar

2008-12-20 @ 15:53:17
Postat av: Olivia

heej :D

de finns att köpa på weekday, så galet snygga verkligen! kramkram

2008-12-21 @ 04:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0