Dagen efter

Här har vi till slut klänningen som jag har pratat så mycket om i hemlighet på sistone :D Jag är otroligt nöjd med den, dock ingen vidare dansklänning om man inte har tejp, vilket jag inte hade... men det hindrade varken mig eller Sabina kan man ju lugnt säga, hahahha! Jag blev faktiskt väldigt glad för det kom fram så många människor och beundrade min klänning, så eloge till Caiza som då alltså har sytt den :D

Nu måste jag ju då säga att dessa bilder tog jag imorse när jag kom hem. Så föreställ er mig i klänningen, i snygga lockar och fin sminkning, så kanske ni kan få en bild av hur jag såg ut igår innan det förstördes :P hahah

Kom bara att tänka på en sak, igår var första gången på otroligt länge som jag inte bloggade på en hel dag, shit asså.. haha. Men som sagt hade jag i princip ingen tid att göra mig iordning på, och då hann jag varken ta bilder eller blogga heller

Nu ska jag snart göra mig iordning för att åka till skolan. Så bilder från igår får komma när jag kommit hem eller någon gång under helgen då jag har samlat på mig massa bilder, för vi vet ju vid det här laget att jag är sämst på att komma ihåg att ha kameran uppe :P Men jag försöker bli bättre :D Puss och kram
     
                                      Hoppas man ser någorlunda bra
    
    
     
     
    


Kommentarer
Postat av: Anonym

damn girl, you're hot!

2008-12-05 @ 11:50:36
Postat av: Karolina

Guuud, vilken fin klänning : )

du passade verkligen i den!

2008-12-06 @ 13:24:21
Postat av: Matilda

fin

2008-12-07 @ 19:42:01
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sinnes!!

2008-12-17 @ 16:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0