Andra advent

Min morgon började minst sagt speciellt idag, med blandade känslor :P Jag vaknar av att mamma spelar mysig julmusik på nedervåningen, bland de bästa sätten att vakna till tycker jag :D Men så kan jag inte öppna ögonen på grund av att sömn har klistrat igen mina ögonlock, hahaha! Om ni inte känner till detta så händer det ibland när man är sjuk, man kan då bli lite infekterad i ögonen och det rinner massa... Sedan var min näsa helt täppt så jag lät som en åsna typ, en åsna som hostar som en galning, hur nu än de låter :P Så jag fumlar iväg till badrummet, alltså som en blind hostande åsna, lyckas tvätta bort sömnen från ögonen och kan äntligen se igen. Jag går ner till nedervåningen där mamma och pappa sitter vid matbordet med adventsljusstaken tänd. Jag gör min dagliga gröt och tar typ 10 pepparkakor.. yum!
Då kom jag verklgien i julstämning och bestämde mig för att sätta mig och plugga psykologi med julmusik i bakgrunden, då Cornelia kommer in och skär av min julstämningskänsla helt genom att lacka på mig när jag inte ville stänga av musiken, haha. Så nu är min julkänlsa puts väck :P Ne nu ska jag återgå till plugget, har ni inget plugg så råder jag er att gå ut i det fina vädret! Man får allt ta att passa på när det är uppehåll från renget :) Puss och kram
   
NV3a uppe på scen för att sjunga låten jag berättade om. "FACEBOOK.COM!" hahahahah


Kommentarer
Postat av: isaac

haha. i detta fallet måste jag hålla med cornelia, det var ju carola.

2008-12-07 @ 15:46:54
Postat av: Olivia

HAHAHAH.. men det är bra pluggmusik :P

2008-12-07 @ 16:26:48
Postat av: isaac

det var carola!!

2008-12-07 @ 17:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0