what's new

Jag har ju sådan röta! Jag har ju varit så himla seg med att köpa skorna från hm som jag berättat om.. skulle ha gjort det för flera dagar sedan, men jag köpte dem inte förän idag. Och det var svårt att hitta dem kan jag ju säga! Jag gick först till HM i kompassen, men där fanns det bara en sko kvar i storlek 37. Då gick jag till HM i nordstan, men där fanns det inga kvar :S Då gick jag tillbaka till HM vid Kungsport, men inga där heller. Men så tänkte jag att jag kunde ju inte ge upp bara sådär, och så hittade jag en skyltdocka som hade dem på sig. Så jag frågade kassörskan ifall hon kunde tänka sig att ta av dem åt mig, och det gjorde hon :D Och självklart var det ett par 38 ;D röööta

Förresten, jag älskar Sandra över allt annat <3

       
Skor - HM

Kommentarer
Postat av: sandra

och jag älskar olivia över allt annat! sådeså :D döh, grymt snygga skor ska du vetaaa!

2008-08-29 @ 10:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0