Underbar start på dagen

Okej, gårdagen blev inte riktigt som planerat. I förra inlägget skrev jag att jag skulle gå och lägga mig när klockan var runt 1.30, för att jag försöker ställa om dygnet igen. Men icke.. Då ringde Calle mig och ville att jag skulle ut och prata med honom, så runt 1.45 gick jag ut och pratade med han och hans kompis Jocke i några timmar. Så jag kom inte i sängs förrän 4 igår iaf, haha. Så typiskt mig va

Och som grädde på kakan så blev jag väckt vid halv 11 tiden imorse, då en pytteliten sak kom och slickade mig i hela ansiktet. Det visade sig vara en liten chiuaua som min mors kompis just har köpt. Sedan kom 5åriga Mikaela in i rummet och skrek:
"Du har ett ett spöke i garderoben!"
Och så smällde hon igen dörren och låtsades låsa den, med hjälp av en av mina klackskor. Asså helt klart den bästa väckningen på länge! Jag kunde inte sluta skratta, haha! Så fruktansvärt snopet, och allt hände på mindre än 30 sekunder :P
Gud vad jag älskar den ungen asså :D

      
      
                         Hur liten är den inte liksom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0