Roligt :P

Imorgon ska jag upp klockan 6.30 (:S), så jag ska försök lägga mig hyffsat tidigt ikväll.. men jag kände mig bara tvungen till att lägga ut lite bilder först. Här är några exempel på vad jag, Sandra och Buller har tittat på, och som har fått oss att asgarva de senaste gångerna de har varit här. Så fruktansvärt bra, haha! Tycker ni inte att det är roligt så är ni ju konstiga :P Ne, ni tycker antagligen inte att det är lika roligt som vi tyckte, men vi var väldigt trötta.. plus att vi är lite speciella också ;)
Puss och kram

   

   
   
   


Kommentarer
Postat av: Christopher B

hahah

2008-08-20 @ 00:05:09
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha så bra!

2008-08-20 @ 01:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0