Lördag

Igår bestämde sig jag, Sandra och Felicia att dra in till stan för att prata, dricka lite öl och bara ha det mysigt :) Så vid halv 10 tog jag bussen in mot stan, där jag bara måste nämna att det låg spya på halva bussgolvet så det stank som ingenting annat! Och det var inte lite heller, stackars den som mådde så illa asså :S Väl inne i stan satte vi oss på en bänk nära vattnet vid Kungsport ungefär, men det kom så många sjukt fulla gubbar som blev lite halft aggresiva att det blev lite obehagligt tillslut, så vi gick upp längst med avenyn och satte oss istället... Där stod vi och hejade på dem som sprang midnattsloppet och hade det så mysigt :D Vid 12-tiden skulle Felicia vidare till Axel, så jag och Sandra åkte hem till mig, hämtade pengar och kamera, gav Buller cigaretter (han var på en fest vid mig), och åkte iväg och köpte chips och godis :D Självklart kom vi på samma buss som jag åkte med in, så spya över hela golvet :S Sedan åkte vi iaf hem till Sandra, tittade på film och bara flummade sönder typ :P Helt galet, och jag förstår verkligen inte vart tiden tog vägen. Som sagt kom jag hem halv 6 imorse, men jag lyckades pallra mig upp vid 12! yeaah, så jag tror jag ska åka till stan idag :D

Måste även nämna att Felicia kom hem från Spanien igår, verkligen huur brun som helst :D Tyvärr hade vi ingen kamera när vi var i stan, så ni kan ju inte få se någon bild på henne.. men det får bli en annan gång :)
Tack för kvällen igår tjejer, puss och kram <3

    
                          Man ser inte mycket :P men det är vi iaf <3

   
                          Jag tycker att jag är så himla bra på det där :P

       
           Lite porrigt så, men vadådå.. ben är ben och alla har vi dem 

         
                            I crushed her boobie ;) stackarn

Kommentarer
Postat av: sandra

Tycker om mina brudar :)

2008-08-24 @ 17:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0