Jääj :D

Innan jag åker till skolan måste jag bara skriva att igårkväll hittade jag massa kläder som jag letat efter länge! Eller massa och massa, tre plagg :P Min vitrandiga klänning, stor grå kofta och  mina converse :D Skorna hade jag glömt i en av pappas jobb bilar, så de va inte så konstigt att de har varit borta, men de andra sakerna låg i min garderob :P Rensa kanske? Vad jag kan komma på nu så saknar jag två koftor och två klänningar... om någon har dem så kan ni ju bara säga till så jag vet vart jag har dem :) Jaja, 10 minuter tills bussen går. Ha en bra dag. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: lillanna

let me know innan rensningen! ;D jag tänkte att jag kan ju titta förbi och ta hand om kläderna du kastar haha :D

2008-08-27 @ 18:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0