Det jobbiga med klackskor

Det jobbiga med klackskor är att de hela tiden behövs klackas om! Och det är väl bland det värsta jag vet :P Att lämna dem till skomakarn, och sedan inte ha tillgång till dem på någon vecka... Menmen, det måste bli gjort. Ännu en grej jag ska försöka hinna med att göra imorgon :) Och det ska väl inte bli alltför svårt med tanke på att min skomakare bor 1 minuts promenad från där jag bor ;) Imorgon måste jag ringa Lina också, min frisör. Det skulle jag gjort för en vecka sedan, men det har bara inte blivit av. Hursomhelst, nu ska jag fortsätta titta på film med Cornelia, Isaac och Josefine. Hoppas ni har haft en lyckad helg. Puss och kram

                          Dessa tre behövs klackas om omgående
       
                      Zara                          Monki                 Skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0