Äntligen hemma :)

Klockan är nu 18.00 och jag har inte fått sitta ner på hela dagen känns det som, haha. Det stämmer iofs inte med tanke på att jag har varit i skolan och suttit vid en bänk halva dagen :P Efter skolan åkte jag i alla fall in till stan för att träffa min babe Arvin, och vi strosade omkring där ett bra tag :)

Asså det här är ju så typsikt mig... Jag köpte inte skorna från HM idag heller, men när jag satt på bussen påväg hem ångrade jag mig, och bestämde mig för att åka vidare till Allum för att se om de fanns på HM där :) Men det hade de ju självklart inte, men då hittade jag ett par andra skor från Bianco också! Självklart köpte jag dem, men vet inte om jag ska behålla dem :/ Verkligen huuur snygga som helst, men inte riktigt vad jag var ute efter... Vad jag är ute efter är ett par snygga höstskor som jag kan ha nu, snart blir det lite för kallt för öppna skor. Men det är iofs sjukt snyggt att ha ett par grovstickade strumpbyxor i pumps ;) vi får se hur jag gör. Bild på de nyinköpta skorna kommer snart :) Så länge får ni se bild på Arvin och hans rumpa ;) Puss och kram

       

Kommentarer
Postat av: Arvin

jävla smygfotograf GRRRR >.< ;D

2008-08-26 @ 22:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0