Äntligen!

Idag kom Cornelia och Isaac äntligen hem :D Så idag har jag tagit igen lite med syster, vi har tjötat, ätit godis (finns inget bättre än laktrispingviner!), handlat skolgrejer (usch), tittat på bilder osv.. Deras resbilder är ju bara för härliga :D Och jag blir inte lite avundsjuk av att titta på dem... någon som är på att hoppa över sista året av gymnasiet och resa? ;) haha. Hursomhelst, skönt att ha mina babes hemma igen <3

Jag trodde inte själv att det var möjligt, men jag och Cornelia har faktiskt blivit ännu mer lika nu när hon klippt sig kort :O haha

  
                                                                       Klockrent!

  
                                                                          mmah

  
                                                             min snygging till syster

  
                                                                 en galen Isaac ;)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag är galet på gumman! ska vi dra imorrn eller?

2008-08-15 @ 08:44:40
Postat av: Olivia

Vi bara gört! ;D

2008-08-17 @ 15:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0