11-12 augusti

Som jag skrev inatt så kom Sandra och Buller hem till mig igår, för ovanlighetens skull ;)
Och som alltid så kände vi oss typ asfulla :P vi satt ute och pratade, vi dansade till ABBA, sjöng till Whitney Houston.. Men det bästa var helt klart då vi satt i mitt kök och skulle försöka oss på att sjunga stämmor till bla "Oh happy day" och "All by my self". Jag fick även sminka Sandra! Många av er vet det redan men för er som inte vet kan jag säga att jag äälskar att sminka eller bara göra en makeover på folk, fast det är faktiskt roligast att göra det på en själv, haha :D Man ser kanske inte så bra på bilden nedan, men snyggt blev det ;) Buller tog 05.21 bussen hem, då skjutsade jag även hem Sandra, jag kom hem klockan 6 och då gick jag direkt till sängen... Jag sov dock bara till klockan 3 idag, så jag har inte sovit speciellt länge ;) Tack för kvällen/natten, puss på er

   

   

Kommentarer
Postat av: Elin

06.00-15.00 är ju ganska länge! Det är nio timmars sömn! Mer än vad jag brukar sova per natt! Fast i natt sov jag i och för sig från 01.30-12.30, det va ett undantag, sover i gemonsnitt 7 timmar per natt tror jag. Olivia du kanske skulle då en makeupartistkurs! Om du vill ta ett sabbatsår och bara göra något du tycker är kul! ja, eller så kan man ju ta dom pengarna och resa med, se världen eller nått. Kanske onödigt att lägga tusentals av kroner på något du inte ska syssla med i framtiden... love ya

2008-08-12 @ 17:17:05
URL: http://elinfilippa.blogg.no
Postat av: olivia

haha jo de e sant, men det är ganska lite om man jämför med igår natt.. då somnade jag 02.00 ochvaknade 14.19! helt galet..

jag lägger nog hellre pengar på att resa faktiskt, men makeupartistkurs låter iofs sjukt frestande :D lovelove

2008-08-12 @ 19:05:25
Postat av: Christopher B

oj! hur klarade du dig med så lite sömn?! :P själv sov jag 7-13. så liite mindre. men men.. vi hade kul iallafall! :D

2008-08-13 @ 01:25:05
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0