Wish me luck

Imorgon har jag nationellt prov i fysik b, och då kan jag kort och gott förklara för er att all min motivation har sjunkt från otroligt hög (högstadietiden) till obefintlig, jag har varken öppnat fysikboken eller någon stencil. Jag vet inte ens vart min miniräknare är eller vart jag lagt min formelsamling :P Men äsh då, det här löser jag vetni ;P haha

Det här har varit en underbar dag! Då jag var påväg ut till bilen för att åka till Partille Bokhandel för att köpa papper till mina studentinbjudningar ringer min baaaaby, det samtalet kommer jag drömma om inatt och ett bra tag framöver <3 Nu blir det sängen för mig. Kan ju alltid hoppas på att en god natts sömn räddar mig imorgon. Puss och kram

                 Lite bilder från förra helgens besök på Lilla London
            
                                                         Buller
    
                                                     HAHAHAH
    
                                                      Camilla
    
                                                Hanna och ja
           
                                                   Jag och Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0