Uppdatering

1. Ska jag gå modevisning på måndag, när jag egentligen vet att jag måste plugga och hålla på med balklänningen?
2. Min käre moppe blev stulen i helgen... jag kan försäkra er om att när jag ser någon sno, eller förstöra någon annans ägodel nästa gång kommer jag antingen slå ihjäl, eller polisanmäla jäveln så att denne lär sig en liten läxa.

Det blev ingen skola för mig idag, ryggen värker och jag har dragit på mig en eländig hosta. Så jag sitter just nu i min soffa och väntar på bättre tider. Hahah gud vilket bittert inlägg, för att inga missförstånd ska dyka upp nu så måste jag säga att jag mår super bra. Jag sitter här och asgarvar till two and a half men och äter en asgod youghurt, kan det bli bättre ;P

Hur ska jag klara mig utan min älskade älskade moppe i sommar? hahaha. Det får bli till att skaffa körkort istället ;)


Kommentarer
Postat av: nattis

kolla in hos emsedge.blogg.se

då kanske du blir lite gladare iaf, hon har nämligen skrivit om dig:))

2009-05-06 @ 14:45:37
URL: http://nattli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0