Söndag

Jag har som sagt sjukt mycket att göra i skolan nu innan studenten, bara denna veckan har jag två religionsinlämningar, ytterligare en kemilabrapport, ett biologiprov och nationella i matte e. Så även idag låste jag in mig på pappas kontor och pluggade i några timmar. När jag suttit där ett bra tag kände jag att jag var värd en tripp till triumf glass :D Sedan kom Sandra hit. Vi tittade självklart på fredagsparty med Filip och Fredrik, sedan har vi suttit i min säng den resterande delen av kvällen och flummat sönder! Det går inte förklara vad vi gör som vi skrattar åt, för vi förstår det inte själva ;P Nu sitter jag iaf i min säng och skriver stödanteckningar inför biologiprovet men ska snart släcka för dagen. 

Jag måste bara säga att jag lever praktiskt taget i min nya tunika som jag köpt på second hand, mmmloveit
           


Kommentarer
Postat av: Anni

Hm... secondhandaffär på Marklandsgatan... Jag var där häromdagen men såg ingen butik. Kan du inte snälla beskriva lite mer ingående var den ligger. Verkar ju vara värd ett besök :-)

2009-05-11 @ 09:47:21
URL: http://blopping.blogg.se/
Postat av: .

blusen var underbar.

älskar din stil! just nu letar jag efter en användbar jacka och undarar om du har några tips? =)

2009-05-11 @ 13:59:39
Postat av: Anonym

söndagsparty* :)

2009-05-12 @ 08:32:11
Postat av: Malin

Finns kavajen i butik nu? :)

2009-05-12 @ 19:56:03
Postat av: malin

den där tunikan var verkligen hur fin som helst!..precis som hela din stil ;)

2009-05-12 @ 21:09:23
URL: http://malinsandgren.blogg.se/
Postat av: Olivia

Kavajen är från velour, och jag tror inte att den finns i butik nu.. men man vet aldrig :)



tack så mycket :D

2009-05-12 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0