Snooza

Liksom resten av min famlij (bortsett från far min) så är jag en nattaktiv människa som kommer i säng alldeles för sent på kvällarna. Detta medför att jag aaaldrig kommer upp på morgnarna om jag inte snoozar tillräckligt länge innan, och då menar jag lääänge. Igår kom jag väl i säng vid 2-tiden, jag ställde jag klockan på 5 och snoozade till kvart i 8, och rusade sedan iväg till bussen som gick 8. Och då ringer klockan ändå var nionde minut :P Detta har jag gjort hela veckan vilket betyder att jag är stööört trött just nu. Jag har nationella i matte e imorgon som jag borde plugga till, men jag vet att jag kommer somna så fort jag öppnar första sidan. Det går bra nu ;)

Påvägen hem från skolan kikade jag självklart in på H&M, inte lika utplockat denna gång vilket förvånar mig. Men så kan det va. På idag sitter jeans från Dr. Denim Vitt linne (som jag förövrigt gav till Sandra för länge sedan, fråga mig inte varför:P) H&M, skor Din sko skinnpaj H&Ms barnavdelning
    
    


Kommentarer
Postat av: Emma

Jackan var skit snygg!

Vet du om den fortfarande finns kvar? :)

2009-05-14 @ 19:53:53
Postat av: Olivia

Ja men visst är den! Tror tyvärr inte att den finns kvar dock, jag köpte den sista i den butiken jag var i... men man vet aldrig, du kanske har tur :D

2009-05-14 @ 20:31:55
Postat av: felicia Persson

åh jackan var hur snygg som helst :D Så fort jag kommer iväg ska jag till H&M och kolla, hoppas bara plånboken tillåter..

2009-05-15 @ 17:18:09
URL: http://feliciapersson.blogspot.com
Postat av: Alexandra

när köpte du tischan ?

2009-05-15 @ 17:38:44
Postat av: Olivia

ja men jackan kostade bara 399 kronor :D



Den köpte jag för en månad sedan ungefär :)

2009-05-15 @ 21:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0