Slappmåndag

Jag skulle egentligen ut och paddla kanot idag vilket jag egentligen såg fram emot väldigt mycket då jag tycker sådana utflykter är så sjukt mysiga. Men då jag kollade vädret igårkväll stod det att det skulle regna, därför struntade jag i att ställa klockan imorse. Och så är det ju strålande sol när jag vaknar! Hur surt är inte det. Så istället för paddling blev det en dag ute i solen tillsammans med då vi pratade om allt inför studenten. Så sjukt mycket som behövs fixas! Det blev självklart lite plugg också, men inte mycket :P Måste nog återgå till det snart, har trots allt prov imorgon :/ Ikväll ska jag även hinna med att skriva en kemi-labrapport och påbörja ett religionsarbete
     
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0