Paljettera mera

Nu är jag fullkomligt lycklig igen! Min baby har varit ute och paddlat i djungeln i några dagar nu, vilket alltså betyder att vi inte hörts under denna tid. Men så när jag kommer hem efter denna långa dag öppnar jag min inkorg och ser hans namn, mmm bästa känslan. Vi pratar nämligen varje dag vanligtvis, annars hade jag aldrig klarat mig :P

Jag har blivit riktigt sådär tok-kär i paljetter, jag har smidit många många planer vilka jag inte kommer avslöja här och nu men som ni kommer få se här på bloggen då allt är färdigt.. yum
                  

Kommentarer
Postat av: J

Hej Olivia, g måste bara fråga hur du gör frisyren längst upp i högra hörnet, av de tre bilder du har överst på bloggen? Hoppas du förstår vilken jag menar. Älskar din blogg, sluta aldrig! Men du får gärna sluta röka för min del. Kram på dig

2009-05-13 @ 17:23:03
Postat av: Anonym

röker du? :)

2009-05-13 @ 18:32:48
Postat av: Olivia

Aw tack så mycket :D instruktioner kommer snart :)



jaa tyvärr gör jag ju det.. men det går lite i perioder :)

2009-05-13 @ 18:59:18
Postat av: Lin

spännande med paljetter. jag fick ett infall i fredags. kolla på min blogg för att se resultatet :)

2009-05-14 @ 08:13:47
URL: http://linadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0