Hanna har fått kööörkort!

Min babe Hanna fick körkort idag, den lilla grymmingen. Så min dag har självklart spenderats i hennes bil, haha :P Ne men hon och Camilla hämtade upp mig i skolan för att åka in till operan och kolla på LM-elevernas bal. Därefter åkte vi vidare hem till Buller och chillade en stund. Nu har vi åkt från honom hem till Hanna, jag sitter vid datorn och de andra fixar varm choklad :D Vi ska nämligen sätta oss vid kåsjön och mysa. Suuupernice.

Jag fick reda på en sak idag som nästan fick mig att gråta av lycka, jag säger ingenting ännu dock för man vet aldrig vad som händer. Men glaaad är jag :D

Hoppas ni får en grym kväll, puss
    

Kommentarer
Postat av: Camilla

Har med fått körkort juu! klarade de i torsdags :D hoppas allt är bra med dig.. du svarade inte på mitt mess heller.. puss

2009-05-16 @ 07:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0