Grillkväll

Jag har varit ganska frustrerad idag, ryggen värker, röda veckan är på g, har inte fått tillräckligt med sömn osv. Men trots detta har min dag idag varit superfin :) Jag hjälpte Sandra att hitta hennes studentklänning, och så satt vi vad kajen och åt glass. Nu är jag precis hemkommen men har raskt bytt kläder och är redo att åka vidare. Ikväll blir det grilldeg hos Hanna :D På sitter en ny uuurfin tunika som jag köpte idag. Jag har även köpt en par shorts, men allt nytt får komma in på bloggen imorgon :) Jag kan dock meddela att jeans-shortsen är Levi's 501or som jag har letat efter så länge ;) muuumma

           Grattis till min bumbum Julia som fyller 19 år idag, huurra!
                                                 Se så söt 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0