En ängel till mamma

För bara en liten stund sedan fick jag reda på att min käre mor har gått till skomakarn med tre av mina skor för omklackning, varav ena paret (på bilden nedan) är de jag ska ha på mig på balen :) Jag fick välja mellan nya balskor eller nya studentfestskor, om med tanke på att dessa passar perfekt till balklänningen satsar jag på ett par råfräscha till studenten istället :D Hur som helst, bra initiativtagande mamma! Och inte nog med det utan hon hade köpt en present till mig dessutom. En lock- och plattång i ett från Babyliss. Min mamma är allt bra hon. Tacktacktack!
    
    
    
    


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har precis den locktången/plattången! vad använder du för cerum/spray för att behålla lockarna längre än fem minnuter??

2009-05-26 @ 08:39:00
Postat av: FILIPPA

Precis dom skorna hade jag på mig på min bal. Dom är helt underbara och jag får aldrig ont i fötterna av dom.

2009-05-26 @ 19:20:05
URL: http://www.filippalund.se
Postat av: felicia Persson

tror jag sätt den på reklamen :D Skorna var helt insane snygga!

2009-05-26 @ 22:36:48
URL: http://feliciapersson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Var är skorna ifrån? =)

2009-06-05 @ 22:47:46
Postat av: Emma

Hej!

Vars koommer skorna ifrån? :)



/ emma

2009-10-18 @ 15:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0