Don't forget that you have a life to live

Årets nationella prov i fysik b är nu överstökat, provet är skrivet och man tänker att folk bör känna lättnad. Hälften av alla miner jag såg efter skrivningen var dock fyllda av besvikelse och många hade tårfyllda ögon, och det gör mig så sjukt ledsen! Jag vill bara pointera till er alla att skolan inte är allt, det finns så mycket mer till livet än att prenta in en massa onödig kunskap i huvudet, vem bryr sig egentligen om du kan skriva en reaktionsformel efter sönderfallslagen (vilket jag för övrigt aldrig tidigare sett i mitt liv förän idag) eller inte. Under hela min grundskoletid hade jag otroligt höga krav på mig själv, fick jag inte toppbetyg i allt blev jag så sjukt besviken! Ha inte för höga krav på er själva, och för guds skull, glöm inte att ni har ett liv att leva också! Låt inte skolbelastningen trycka ner er, man lever ju trots allt bara en gång.

Maaah mina studentinbjudningar är färdiga.. de är roooosaaa... skickas ut imorgon :D
    


Kommentarer
Postat av: Elenore

Hej!



Fick en inbjudan via facebook, får jag en hem också?? Hoppas allt är bra med dig!!!



Kramar Elenore

2009-05-08 @ 09:20:21
Postat av: Olivia

Nej dessa inbjudningar är endast för släkt och andra familjer. Jag skickar via facebook till alla kompisar :) Hoppas du kan komma.. Puss

2009-05-08 @ 12:52:59
Postat av: Richard

Sag att du bjuder dom pa Segerlindsgatan aww :D Jag vill ocksa komma!!! Alskar dig. <3

2009-05-08 @ 13:19:14
Postat av: Olivia

Jag saknar den gatan, och jag saknar dig! Jag älskar dig <3

2009-05-09 @ 01:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0