Dagens

Just nu sitter jag och skriver det allra sista på en praktisk marknadsförings upppgift som ska skickas in senast idag. Skit tråkig uppgift verkligen. Det går ut på att man i princip ska lägga upp en plan för hur en glasskisok ska kunna bli mer framgångsrik än vad den är just nu. Roligt värre... Ryggen smärtar som satan för tillfället, så jag känner inte att jag är riktigt på hugget. Här kommer en dagens hur som helst, nu ska jag knarka panodil, puss på er

Jeanstights Veromoda Vitblå-randig tröja H&M Kavaj Gina Tricot Skinnpaj H&M Skor Din sko
    
    


Kommentarer
Postat av: olivia

enkelt, men jäkligt snyggt!

2009-05-05 @ 15:29:10
URL: http://olivis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0