Dagens

Den här dagen asså, haha streeess! Sandra sov över hos mig inatt, ändå kom jag iväg till skolan. Jag hade nämligen prov idag, ett religionsprov som höll på från 10.00-14.00. Jag som trodde att jag skulle bli färdigt jättefort hade bokat en soltid 13.20, men icke. Klockan 13.59 rusar jag ut från klassrummet för att hinna med bussen in till stan, som jag självklart missar :P Detta leder till att jag inte hinner  till Bullers utspring, för han har tagit studeenteeeen, fyfan va han är bra! Istället åkte jag hem där jag nu sitter, och vi (jag, mor och far) ska alldeles strax göra oss iordning och åka iväg på hans mottagning. Jag kan inte fatta att snart är det min tur!

För tillfället sitter en blå-våt randig tröja på från H&M, svarta byxor och kavajblazer från Weekday, solglasögon från Gina Tricot och mocka-skor från Din sko. Men nu ska jag genast hoppa in i Bullers klänning :D
           
  


Kommentarer
Postat av: cornelia

eftersom att det är mina skor kanske jag skulle förtydliga att de inte kommer ifrån din sko. utan bianco.

2009-05-29 @ 14:40:39
Postat av: Ida

Lovely outfit tjejen:)

2009-06-02 @ 11:11:18
URL: http://bondblondie.blogg.se/
Postat av: Anonym

försökt fått tag i sådana skor, men inte hittat några.

så var är de ifrån egentligen? bianco eller din sko?

2009-06-09 @ 14:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0