Dagens

Jag som hade tänkt att jag skulle hinna med så mycket idag har knappt hunnit med någonting. Jag skrev ett arbete när jag vaknade, sedan har jag varit med min morkäremor hela dagen. Vi har varit i stan, vi har ätit god mat (som jag dock inte fick i mig så mycket utav) och lite sådär :) Och så har jag pratat med Richard :D!!! För att jag inte ska känna mig helt värdelös ska jag sätta mig och plugga nu. Har fysik- och kemiprov imorgon. 

          Tröja Resteröds Bikini Lindex Jeans Replay Gula Keds Karltex
    
    
Svar på fråga: Ja jag är oftast ganska brun, jag tycker dock inte att jag är så brun nu. Här är bilder utan smink, jag ska sola solarium imorgon tror jag :P Har ju för tusan bal på fredag! 
    


Kommentarer
Postat av: rosan

Tänkte bara skriva en kort kommentar om din blogg!

Du har en väldigt fin klädstil, får mycket insperation ifrån dig! Sen är du jätte söt på köpet. Du skriver väldigt ärlig & det låter verkligen som att du är dig själv när du skriver. Det gillar jag, fortsätt som du gör! Puss

2009-05-26 @ 18:40:20
URL: http://theway.devote.se
Postat av: stina

Super fin blogg!

Du hur mycket väger du & hur lång är du?

Du har verkligen den PERFETA kroppen.. :)

puss

2009-05-26 @ 18:41:55
Postat av: Terese

Precis en sådan där tröja har jag länge velat ha! Finns den fortfarande i butik? Vart i så fall? Eller du kanske har tips på någon liknande? Tack för en underbar blogg förresten :D Supersöt är du!

2009-05-26 @ 18:47:02
Postat av: Anonym

tror du bikinin finns ute i butik nu, eller var det längesen du köpte den? :)

2009-05-26 @ 18:58:45
Postat av: jennie

Jag har letat som ett tok efter den där bikinin i butik, var detlängesedan du köpte den?

2009-05-26 @ 19:44:02
Postat av: Olivia

Jag blir verkligen superglad av era kommentarer, tusen tack!!! Jag väger 56 och är väl sisådär 1.74 kanske :) Det var lääängesedan jag köpte den och har faktiskt inte sett någon liknande på ett tag. Senast jag såg en liknande tröja var på H&M, där kan man ju alltid ha lite tur :) Just denna bikinin finns nog inte i butik nu, men Lindex har många liknande har jag sett :)

2009-05-26 @ 19:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0