Dagen i bilder

Min dag idag har varit super! Vi var som sagt på Nordens Ark, det var jätte intressant. Vi hade en jätteduktig guide som blev lite bitter i slutändan dock, vilket inte är helt oförståeligt när han ändå guidade den tjötigaste klassen i stan :P Då bussen släppte av oss i staden åkte jag direkt hem till Julia (min brors fästmö) som fyller 25 år idag.  Ingenting förklarar bättre än bilder, och jag förstår väl att ni inte är jätteintresserade av att titta på bilder på djur, men jag måste bara visa de allra sötaste :P

Roligaste idag: Men åh dom va inte alls söta (ingen får mig att skratta som erik och tobias asså :P)
     
    
    
      
    
    
                                                        Disa och Jennie
    
                                                 Jag, Disa och Lotta
    
    


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, söta djur! Härlig utflykt!

2009-05-12 @ 21:31:08
URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0