Byxdress

Nu ska jag och Sandra åka in till stan och kolla studentklänningar :D Det är snart bara en månad kvar till studenten, så nu får man banne mig ta och komma igång.

Igår gick jag och Buller först till Danilo som sagt, sedan mötte vi upp några vänner och gick till Lilla London (förvånade? :P), och då fick jag en present av Camilla :D Nämligen byxdressen jag har på mig idag, asnice! Ne nu får vi rusa till bussen, puss och kram

Återigen mobilbilder, kameran har far min emd sig till landet :)
    

Kommentarer
Postat av: Lisa

Var kommer byxdressen ifrån?

2009-05-02 @ 14:17:17
Postat av: Anonym

finfin outfit !

2009-05-02 @ 16:35:08
Postat av: Olivia

Byxdressen är från H&M :)

2009-05-02 @ 18:20:39
Postat av: elin

jag tror jag aldrig sett en tjej med så otroligt snygga kläder , kollat igenom hela din blogg &ska försätta med det också! haha ! :)

2009-05-03 @ 23:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0