Balklänning

Jag får en hel del frågor av er som jag tyvärr inte hinner svara på, vilket är jätte tråkigt. Men jag har valt ut några att svara på, som bl a:
- Hur det är att ha ett långdistansförhållande och vad jag gör för att inte bryta ihop över det
- Vart jag klipper och slingar mitt hår, telefonnummer till salongen, min frisörs namn osv
- Vilka second hand-butiker jag skulle rekommendera inom Göteborgsområdet

Nu tänker jag berätta lite om min balklänning som jag har fått många frågor om.

Jag har haft otrolig beslutsångest angående min balklänning. Den typsika balklänningen, det glansiga materialet osv. är egentligen inte riktigt min grej. Så jag velade fram och tillbaka fram till bara någon vecka sedan huruvida jag skulle köra på en klänning i lite mer mitt stuk, eller om jag skulle gå all in. Och jag har nu besämt mig för att gå all in. Man har trots allt bara bal en gång i livet, varför inte lika gärna köra balkläds-stilen då. Jag bär trots allt klänningar i oliviastuket varje dag vilket jag tror hade lett till att jag hade ångrat mig i slutändan. Jag sa redan för några månader sedan att jag inte kommer avslöja någonting om hur klänningen kommer att se ut, och det kvarstår. Vad jag kan avslöja dock är att den kommer vara djup i ryggen, och då snackar vi djuuuuuuuuup. Man kommer nog se en hel del hud men kommer fortfarande vara väldigt elegant. Tyget kommer vara ljust och i siden. Resten får ni se om 20 dagar ;D

                  Vad jag menar med klänningar med olivia-stuk
                      
                     
    

Kommentarer
Postat av: Claudia

Jag har också beslutsångest !! :)

2009-05-10 @ 15:10:37
URL: http://trendigare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0