Axess Akuten

Åh vilken dag! Jag fick en tid på axessakuten idag för att kolla upp min rygg, men på grund av alla demonstrationer i stan kom jag en halvtimma sent, så jag fick vänta ytterligare 1 timma innan jag kom in till läkaren. Dock fick jag goda nyheter, han tror att jag bara har ryggskott. Men han rådde mig ändå att gå till vårdcentralen imorgon för att röntga den :) Buller min ängel var självklart med och höll min hand ;D

När vi var färdiga gick vi runt lite på stan,och nu sitter vi i hans lägenhet och dricker irish coffe, Sandra och Vasse joinade oss dessutom. Nu ska jag och Buller dock bege oss till Danilo och dricka lite bärs. Får se vart vi hamnar ikväll. Men jag lovar bättre uppdatering imorgon :D ha en trevlig kväll! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

bärs=bajs =)

2009-05-02 @ 03:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0