Vad sägs om att införskaffa sig en ny mobil kanske?

Igår åkte jag som sagt in till stan där jag mötte upp Jennie, vi satte oss på the queen för att kolla fotboll. Snacka om spännande match! Men vi loosade ju tillslut iaf... Vi satt hursomhelst där i flera timmar och hade verkligen hur kul som helst :D Då klockan hade tickat iväg gick vi till Järntorget där vi mötte upp två av hennes kompisar och åt något som kanske var den godaste pizzan jag någonsin smakat <3 När jag kom hem fick jag ett sms av Richard där det stod att han var vid datorn, självklart springer jag till datorn då jag tar varje tillfälle i akt att få prata med honom. Det hela slutade iaf med att jag kom i säng vid halv 6. Tack för en sjukt rolig kväll Jennie, detta får vi göra snart igen ;D puss
           
    
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0