Tunisien

Idag har varit en dag bestående av packning, har inte gjort så mycket mer än så. Förstår ni att om några timmar kommer jag befinna mig på en strand och steka och bada järnet ;D Självklart har jag som alltid packat alldeles för mycket kläder, men jag kan inte rå för det, jag får sådan beslutsångest! Till min hjälp har jag haft Sandra och Felicia här, som iofs mest satt och skrattade åt mig när jag virrade runt likt en höna på jakt efter saker jag eventuellt skulle få användning för.

Nu ska jag hursomhelst sova i några timmar :) Jag vet inte om vi har dator på hotellet där vi bor. Har vi det kommer jag självklart blogga (!), men annars får det bli ett uppehåll på en vecka. Men jag brukar ju kunna lösa sådana problem ;) Om inte så får ni ha en grym vecka allihopa! Puss på er

(Richard överlevde bungy-jumpen, nu är han dock uppe i luften och ska snart slänga sig ut från ett flygplan... jag vill också!!!)
    
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att åka utomlands, dock skulle jag aldrig få för mig att åka till Tunisien efter vad jag hörde vad som hade hänt med mina tjejkompisar när de var där nere. Alla tre hade blont hår och killarna blev som galna och den ena blev misshandlad och den andra nästan våldtagen, så ta det försiktigt!

2009-06-17 @ 16:45:01
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Halloj, en fråga som jag jättegärna skulle vilja ha svar på: Den zebraklänningen från Gina som du hade häromdagen finns den i butik nu? :) (Kollade på ginas hemsida men såg den ej)?? :) ¨



2009-06-17 @ 21:23:31
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Flora

ha det bäst i tunisien!

2009-06-18 @ 05:26:26
URL: http://ffogelberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Åh kan du inte svara på min fråga!? :)

2009-06-19 @ 00:25:19
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0