Svar på frågor

1. Anderssons ligger.. hmm.. hur ska man förklara :P... typ bredvid Shock kan man säga vid Brunnsparken. Går ni från Brunnsparken ska ni gå förbi Shock mot Centralstationen och så ligger den där på ett hörn :) Mitt emot västtrafiks hittegods ungefär. Finns säkert någon mer stanns, men det är den jag känner till iaf.

2. Nej jag var inte full på balen, eftersom jag ännu inte fyllt 18 så fick de inte servera mig alkohol :) Och jag valde att inte slösa pengar på att köpa i baren, dock smuttade jag lite på mina vänners öl. Skulle ni fråga någon annan som var där skulle de säkert säga att jag var aspackad då jag var heeelgalen, hahaha. Speciellt då min richard-låt spelades, d.v.s. use somebody med Kings of Leon, fast en remix. Jag flög över dansgolvet likt en idiot ;P

Richard är för övrigt ute och seglar nu, så jag kommer inte höra från honom på två dagaar, bläää

Jag fick nu även reda på att jackan finns att köpa på Kicki skinn design, vid grönsakstorget. Är ganska säker på att jackan kostar 1190 :-

Kommentarer
Postat av: Jibbs

Den rosa jackan finns även att köpa på Kicki Skinn Design på västra hamngatan vid pedagogen.

2009-06-02 @ 16:19:42
URL: http://jibbs.blogg.se/
Postat av: www.prinsessanvictoria.blogg.se

Andreassons, inte Anderssons :)

2009-06-06 @ 13:52:33
URL: http://prinsessanvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0