Summan av kardemumman

Jag skulle inte kunna ha haft en mer värd 18års-dag. Firandet började som sagt på trädgårn igårnatt med bl.a. Lotta och Jennie, träningsvärken har fortfarande inte lagt sig :P Då jag vaknade pratade jag med min baby i 1 ½ timma, den underbaraste stunden på hela dagen!!! Det samtalet skulle jag kunna livnära mig på under en hel livstid om det så skulle behövas.  Sedan åkte jag in till staden där jag träffade Sandra och Felicia, vi satte oss och drack lite vin och sådär :D Sedan åkte jag hem till min kära familj där vi åt middag och tårta. Det var till en början tänkt att vi skulle ut ikväll också, men orket räckte inte till det. Speciellt inte då jag ska festa både imorgon och på lördag. Så det blev en dricka-vin-kväll hmma hos mig med mina brudar. Och HERRE vad vi har skrattat, ni är de bästa <3

Nu ligger jag i min säng, Sandra ligger vid min sida och slummrar sött, medan jag sitter här och pratar med min Richard <3 Jag har nog aldrig tidigare delat säng med någon som gör så mycket ljud ifrån sig som Sandra gör, mycket roande må jag säga ;) God natt på er, en lång dag väntar, så nu behöver jag ladda batterierna. Ska bara prata med min pojk i någon timma till ;P

Här kommer min dag sammanfattad i bilder:
    
           
    
    
    
    
                                   HAHAHAHAH sjukaste bilden ikväll
    
    
    


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du är ju alltid på krogen hur går det till? :P

2009-06-05 @ 10:07:28
Postat av: Felicia

så jävla underbar är du! <3

2009-06-07 @ 00:32:46
Postat av: Anonym

skit fin klänning!:D vart är den köpt om man får fråga:D

2009-06-07 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0