Presenten över alla andra presenter <3

Först och främst tack för alla underbara presenter jag fick på min student! Nu kan jag snart flytta hemifrån (I wish), köpa kamera, shoppa i Tunisien och allt vad det är. Alla presenter var hur fina som helst, men ändå var det en som stack ut från mängden som jag älskade lite mer än de andra... och det var detta armband från min baby <3 Och jag är den enda i världen som har det, snacka om lycklig tjej :D

                  so that I'll always have your heart around my sleeve
    
    
    
           

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vad sött :)

2009-06-16 @ 10:24:25
URL: http://znest.blogg.se/
Postat av: bea

ååh ni verkar vara så där härligt nykära :)

2009-06-16 @ 11:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0