Känner ni igen jackan?

Nu har jag och Sandra vaknat till liv, äntligen... Så nu ska vi ta tag i saker och ting och få saker gjorda idag! Först ska jag iväg till skomakarn och hämta två par skor, sedan ska jag in till stan för att köpa ett par skor (kanske), sen blir det LM-engströms utspring :D Efter det blir det mottagning och ikväll fest :D Nu måste vi röra på påkarna!

Tack för alla gratulationer igår förresten, jag blir helt varm om hjärtat! Hahha töntigt men sant ;)

På idag sitter som ni ser palettjackan från Bikbok (!!!), den fick jag av min älskling Sandra igår :D Till det har jag min ozersize t-shirt från Weekday, jeans från Bikbok och glad.sandaler från Raglady. 
     
                           
haha va pigg och glad man kan se ut ;P


Update:
Nee vet ni vad, det blev alldeles för varmt med jeans. Kalla mig galen men jag är väl varmblodad :P
    

Kommentarer
Postat av: Rebecka

finns jeansen kvar i butik tro? :)

2009-06-05 @ 13:33:20
Postat av: Claudia

Super snyggt :D

2009-06-05 @ 17:23:58
URL: http://trendigare.blogg.se/
Postat av: trine

vart är kjolen/toppen från bild nr2 från??:D

2009-06-05 @ 17:28:13
Postat av: Anonym

har du testat babyliss locktången än? var den bra? var kommer den blommiga fina klänningen du har på dig på din födelsedag ifrån?

2009-06-05 @ 19:53:45
Postat av: Mane

Verdens beste blogg!;)

og du har verdens beste klesstil

følger med hver dag, keep up the good work, yy

2009-06-05 @ 20:45:51
Postat av: Anonym

heeej.



är det sådanna "jelly"-sandaler? letar överallt efter silvriga sandaler :/

2009-06-06 @ 11:21:38
Postat av: jenny

Jävligt snyggt med paljettjackan! :)

2009-06-07 @ 12:17:57
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: Olivia

Babyliss-tången tycker jag fungerade suveränt, ska du köpa den så tänk bara på att använda myyycket hårspray :) Den klänning är min kompis Felicias, och den har hon köpt på någon fjortisaffär i femman-huset faktiskt



Vet inte riktigt vad du menar med "jelly"-sandaler. Men de är av plast och väldigt formbara eller vad man ska säga. Otroligt sköna. Annars kan jag rekommendera de silvriga plastskorna jag har från Fiorucci accessoarer som även finns att köpa på Rut m.fl och lite var stanns :)

2009-06-08 @ 01:27:16
Postat av: Zandra

Snygga sandaler :)

2009-06-08 @ 13:50:56
URL: http://znest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0