Födelsedagsfirandet börjar redan nu

Om 45 minuter fyller jag 18 år och jag är inte sen med att börja fira. Nu ska jag ta bussen in till stan för att träffa Jennie, Lotta och Tove. Vi ska gå på Hvitfeldskas studentfest på Trädgårn, de är ju redan där.. jag kommer ju inte in förrän efter midnatt :P Förstår ni att idag är första gången jag kan använda mitt egna leg, känns ju inte sant! hahaha snacka om att jag är hyper ;P Vem vet, vi kanske träffas ute på dansgolvet ikväll :D Ha en trevlig kväll, puss

Klänning köpt i Thailand jeans från Bikbok klackar Zara Skinnpaj H&M Smycken H&M, Indiska och Lindex Kuvertväska köpt i Prag
    
    

Kommentarer
Postat av: natali

hej olivia. jag undrar bara om du skulle kunna bjussa på en invitekod till cravings.se? om du nu har några sådana att ge? pöss.

2009-06-03 @ 23:38:08
URL: http://drunkandsillygirls.blogg.se/
Postat av: Karin

Grattis Grattis!!! :D

2009-06-04 @ 00:13:33
Postat av: hanna

gud vilken lovely outfit. köpte du dom jeansen nyss? finns dom kvar tro? :)

2009-06-04 @ 00:26:09
Postat av: caroline

Grattis! :D

2009-06-04 @ 08:20:35
URL: http://ccaarolines.blogg.se/
Postat av: Emma

zooma in skorna gärna, såg jättesnygga ut ;) hoppas du hade en UNDERBAR födelsedagskväll!

2009-06-04 @ 09:05:37
Postat av: Anonym

alltså du är ju så himla söt!!!



btw, vet du om de jeansen finns kvar hos bikbok? eller om de iaf har kvar samma modell i sitt sortiment? dom sitter verkligen som gjutet på dig.





hoppas du får en fin födelsedag

grattis!

2009-06-04 @ 09:43:40
Postat av: Olivia

Hmm jag vet faktiskt inte :S testa med "snabbloggare", trot det var det jag hade men jag vet inte :P haha



taaack!



aw tack :) Jeansen finns nog inte kvar tyvärr, de sålde som smör, köpte dom för ett år sedan dessutom :)



taaack :D



en inzoomning på skorna kommer inom en snar framtid :)



Men tack så mycket!!! Nee just dessa jeansen finns inte kvar, de var så sjukt populära. Men både Bikbok och Gina Tricot brukar ju ha liknande. Det är så himla bra när det är dragkedja nertill, får verkligen perfekt passform då :D

2009-06-04 @ 11:31:37
Postat av: Sara

Du är så grymt snygg! Kollar in i din blogg nästan varje dag:)

2009-06-04 @ 20:32:18
URL: http://nononsense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0