En liten önskelista

Då vi väl är inne på min födelsedag och grejer så kan jag väl passa på att säga lite grejer jag kan tänka mig att få i present ;P Jag vet att ingen av mina familjemedlemmar kommer vilja köpa något av detta nedan, speciellt inte mamma, då jag har alldeles för mycket kläder. Men jag har lovat henne, och jag gör det här med, att jag ska rensa ur min garderob och sälja kläder... här på bloggen kanske?... hmm återstår att se. Nu kör vi:
    
                                 Paljett-kuvertväska - Gina Tricot
    
                                               
Paljettblazer - BikBok
    
                 
Gladiatorsandaler med nitar och grejer - Euroshoe eller DNA
    
                         
Rosa mockajacka - Anderssons
    
                    
Biege-vit randig tunika (i storlek XL!) - Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej



är det anderssons som ligger upp vid pizza-hut där? vid domkyrkan typ? ;)

2009-06-02 @ 07:15:27
Postat av: Ulrika

Oj, snygg jacka.

2009-06-02 @ 10:18:07
URL: http://colorelle.se
Postat av: Anonym

varför i storlek xl?

2009-06-02 @ 11:31:58
Postat av: emelie

Gud vad fin mockajacka. Vad är Anderssons för butik?

2009-06-02 @ 11:45:26
Postat av: Pauline

skit snygg jacka! Vart ligger anderssons i gbg? :S aldrig hört det innan.. Och vad kostar jackan? (:

Grattis i förskott!

2009-06-02 @ 14:50:22
URL: http://paulinelorin.blogg.se/
Postat av: felicia Persson

ja snälla sälj kläder på bloggen! jag älskar dina kläder och blir så avis så snälla sälja! jag kommer att köpa massor massor!

2009-06-02 @ 16:40:06
URL: http://feliciapersson.blogspot.com
Postat av: Olivia

Vart jackan kommer ifrån hittar ni på "Svar på fråga", jag vill ha tröjan i XL för jag vill ha den oversize, och ja vi får se vad vi kan hitta på med utförsäljning av kläder :D

2009-06-02 @ 16:58:54
Postat av: Lollo

Hej, jag gillar dina gladiatorsandaler väldigt mycket och undrar var jag kan hitta dom.

har affärerna någon hemsida på internet??

2009-06-03 @ 16:03:27
Postat av: Anonym

du vet väl att affären heter andreassons? inte anderssons.

2009-06-04 @ 10:26:10
Postat av: Sandra Marinoni

ooouf, den där jackan var dödligt snygg! kan man hitta den på internet någonstans? :)

2009-06-06 @ 23:10:48
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0