Elins val

Min kväll har varit skitmysig, vad annars kan den vara då man spenderar den med Hanna :) Vi har suttit på hennes altan, spelat uno, ätit gott (dvs kladdkaka och chips ;D) och bara pratat om allt möjligt. Nu är jag precis hemkommen och har krypit ner i min säng för att sova. Imorgon blir det uppstigning vid 8-tiden då jag ska till skolan och måla plakat till flaket :D Grymt!!! God natt på er

Såg för övrigt att Elin Kling valt ut ytterligare en av mina bilder till hennes favorit, kuuuuwl!
      
     

Kommentarer
Postat av: h

kuul! jag var med i tidningen i frdags :)

2009-06-03 @ 15:29:01
URL: http://halshammar.se
Postat av: okänd

hej du har du möjligen en blommig lång klänning från hm? :)

2009-06-03 @ 16:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0