Årets första dopp, fågelbajs och brännboll

Min dag idag har varit helt otrolig! Jag har njutit och haft så roligt som man möjligen kan ha med en grupp härliga mäniskor ute på Brännö :D Efter att vi tagit färjan vandrade vi till andra sidan ön för att få en liten titt omkring vilket vi gjorde på ungefär en timma. Väl framme var jag självklart först med att slänga av mig mina kläder för att lägga mig och steka, jag har fått mycket färg idag vill jag lova :D Då satte vi även igång grillarna, när alla ätit färdigt tog jag mitt första dopp iår! De andra var inte lika på dock då det var "för kallt i vattnet", äsh säger jag då, det var bara att slänga sig ut :P Efter detta hände en grej som aldrig hänt mig tidigare! Vi sitter och har ett frågequiz hela gruppen när en fågel plötsligt bajsar på mig och min ben. Det kom bara på mig också! Hahaha, som jag alltid brukar säga: Det är ju kul att man kan bringa lycka till andra ;P Efter detta blev det brännboll, jag som är den mest tävlingsinriktade personen i världen struntade i mina ryggsmärtor och gav allt jag hade. Och om jag får säga det själv så ägde jag ;)
    
                               Jag, Marie och Vera på färjan
    

Kommentarer
Postat av: Lycke

Menyn på din blogg är skitsnygg, undrar typ om jag skulle kunna få låna den? speciellt menyn!

2009-06-01 @ 19:11:26
URL: http://lyckepyck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0