Äntligen hemma

Det har varit skönt att vara ifrån Göteborg i några dagar, samtidigt som att jag är så glad att vara hemma igen! Nu ska jag åka in till stan och kika lite, senare ikväll har jag planerat att träffa lite vänner :D Om jag hinner ska jag även ta svängen förbi Slottskogen där några f.d. klasskompisar till mig ska ha ett litet födelsedagsfirande. Nu ska jag rusa, ha en fin kväll!

Idag sitter mitt gula linne från Filippa K på, passar perfa till min solbrända hyyy :D
                                                 (mobilbilder)
    
    
    
    

Kommentarer
Postat av: arvin

Hej jag heter olivia och är BRUN, faen vad du solat på!!! riktig stekare är du nu

2009-06-30 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0