2 dagar kvar!

All hysteri angående skolarbetet, balen, studenten osv har helt fått mig att glömma att jag banne mig fyller 18 om 2 dagar!!! Jag tror inte att ni förstååår vilken lättnad det kommer bli för mig! Under två års tid har jag använt falskleg (vilket inte är någonting jag skryter med utan det är bara ett faktum) och på torsdag kommer jag för första gången i mitt liv kunna gå ut lagligt och vara säker på att jag kommer in! Aldrig mera några problem om hur man ska få tag på ett leg för att kunna hänga med kompisarna ut, mmaaah!

Mjaa lilla jag börjar allt bli stor nu, det kan man inte tro ;P
    

Kommentarer
Postat av: emmsan

hur kommer det sig att du inte fyllt 18 än, men du tar studenten nu?

2009-06-02 @ 12:21:19
Postat av: Olivia

Jag började ett år tidigare i förskolan, och så blev det typ så :P Så jag har alltid gått med äldre :)

2009-06-02 @ 14:15:17
Postat av: Lizku

haha know the feeling med falskleg. Den körde jag med i 2 år innan 18. jobbigt! Jag var nära på att åka fast 2ggr också... mindre kul! men Grattis! Hoppas du får en underbar dag och inte detta satans regnväder...

Kram/ Liz

2009-06-02 @ 14:40:33
URL: http://lizku.blogspot.com
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha roligt, så du fyller år dan efter mig :)

2009-06-02 @ 15:25:26
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0