18 år idag! - trädgårn

HEEELGALEN KVÄLL! Jag kan seriöst inte röra mig för tillfället, träningsvärken värker genom heeela kroppen, hahah. Vi dansade natten lång, svettet rann, det slutade med att jag fick ta av mig jeansen iaf kan jag ju säga :P Jag träffade så många härliga människor igår att jag kände att jag aldrig ville gå hem, men vid 3-tiden var det stängning :/ Vi kom dock inte därifrån förrän vid 4, då delade jag och tre andra brudar en taxi hem :) Nu är jag precis nyvaken, och trots de 15 smsen jag fått under natten och de 5 missade samtalen varav tre lämnat t2-svar har jag sovit som en stock :P Bästa var ju ändå från Jonas:

                Grattis hjärtat!!! Du är totalbäst! Får typ stånd. Pusspuss

Men det blir ingen vila här inte, nu blir det till att hoppa in i duschen och göra sig iordning för dagen :D (tack för drinken Henke)

Jag hade ingen kamera, innan jag får Lottas bilder kan jag ju bjuda på mina älskade mobilbilder ;P
    
    
    
                                                          jaja klaga :P

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, sötnos! Tack för en grymt jävla rolig kväll!!! Och grattis igen! <3<3 Du är grym!

Ps. Gillar pussen på tungan där! Haha, kommer inte ens ihåg det.. HAHA

2009-06-04 @ 17:31:29
Postat av: ika

åh, grattis på födelsedagen:)

kram

2009-06-04 @ 22:36:13
URL: http://viveka.webblogg.se/
Postat av: Lotta

HURRA HURRA HURRA VA SKOJSIGT DE VA men alldeles för kort!

Grym början på sin födelsedag, aight?

(Bilderna skickas snart;))

2009-06-04 @ 23:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0