Tisdag

Ja jag vet att jag är sämt på att uppdatera :P Men i onsdags åkte jag som sagt in till stan och kikade runt lite, sedan drog jag (till min förvånan) till slottskogen trots att jag var helt slut. Och glad är jag för det för jag hade det helt sjukt mysigt :D Vi satt bara och pratade och umgicks några timmar, sedan kom Hanna och Camilla och hämtade mig och körde hem mig, tur det ;P Jag har sagt det förr, och jag säger det igen; jag har ingen kamera! Och jag får lite halvt panik, haha. Så en så länge kan jag endast bjuda på mina underbara mobilbilder. Bättre det än inget :) Dock hann jag bara ta två stycken innan den dog... äsh då. Tack för kvällen iaf, sjukt mysigt. 
    
    

Kommentarer
Postat av: Emelie Carlberg

Vi är väldigt glada att du orkade, =) det blev en sjukt härlig kväll. puss!

2009-07-03 @ 11:45:20
URL: http://frokencarlberg.blogg.se/
Postat av: Moa Hurtigh

Det var supermys att du var där :D Blev också lite förvånad när du dök upp men vem blir inte glad när en sådan trevlig pingla som du kommer :)

2009-07-06 @ 12:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0