Onsdag - Kåsjön, Slottskogen, Harry Potter

Idag har jag flängt fram och tillbaka likt en fåne, som alltid. Dagen började med att jag och Sandra åkte till kåsjön vid 11-tiden för att bada och sola. Vid 12.30 kom även Felicia och Hanna. Vi hade som alltid superkul, bröstbrudar for sure ;) Vid 15-tiden åkte jag in till Slottskogen för att träffa massa gamla klasskompisar, tog dock svöngen förbi mig påvägen dit för att slänga av handduk och lite sådant. Det var jättekul att träffa mina f.d. klasskompisar, de flesta av dem har jag inte träffat sedan studenten! Så tack för den mysiga stunden :) Sedan åkte jag hem och fick till min lättnad dagens första måltid, min mamma är underbar <3 Framåt kvällen kom Sandra, Felicia och Hanna hem till mig, vi gick och köpte godis, chips och cola och tittade på Harry Potter ;) Jag kan nog vara Harry Potters största fan (pinsamt nog) och kan absolut allting som har med filmerna och bäckerna att göra. Snart kommer det ju ut en ny film som ni säkert känner till så vi håller på att kolla igenom alla filmer ytterligare en gång för att komma i stämning inför premiären ;)

Hursomhelst så hoppas jag för allt i världen att ni liksom jag själv tar vara på värmen ute, tänk på att dessa dagar kan vara sommarens enda fina dagar. Man kan då aldrig veta med Sverige. Puss på er
    
    
           
    
    
    
Hur rolig är inte denna bilden? Ser ut som att jag har vårtor i hela ansiktet, hahah
             
           
                                     Tack för dagen brudar

Kommentarer
Postat av: Richard

Hah jag tror att jag ger dig en match nar det galler storsta fanet alltsa! ;)



Puss pa dig mitt lilla troll <3

2009-07-02 @ 09:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0