Gårdagens bilder

Kvällen började på Danilo där jag träffade Buller, Sebastian, Hanna, Camilla m.fl. När jag suttit där i någon timma fick jag dock ett sms av Lotta som sa att hon var på the queen, så jag drog mig ditåt. Därf träffar man som alltid en massa människor man känner och vi hade det väldigt trevligt. Det var till en början tänkt att vi skulle till BLVD som jag berättade tidigare, men vi fastnade på the queen och drog därefter till BK och sedan hem. Men det var en rolig kväll iaf :D
    
    
    
    
    
    
    
    

Kommentarer
Postat av: sanna

söt du är!

2009-07-04 @ 13:20:26
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: arvin

härliga bilder må jag säga olivia!!hahah xD

2009-07-04 @ 16:01:44
Postat av: Emelie Carlberg

haha, tack olivia, min pratbild var ju verkligen inte snygg ;p haha. puss!

2009-07-04 @ 16:16:45
URL: http://frokencarlberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hur gör du när du syr "ihop" klänningen mellan brösten?

2009-07-05 @ 13:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0