Dagens

Nu är jag precis hemkommen från en dag av sol och bad vid Kåsjön, och ska nu raskt bege mig igen. Jag ska lämna ut mitt cv på alla ställen jag går förbi :P Hahah Olivia Eriksson är i stort behov av jobb vill jag lova. Ikväll blir det utgång, först är det tänkt att jag ska träffa Frida och ta ett glas vin, och sedan blir det BLVD som har en kväll dedikerad till Michael Jackson och ska under hela kvällen/natten spela hans låtar :D

På idag sitter min älskade rosa klänning som är köpt i Thailand för sisådär 10 kronor ;)
    
    
                                            älskar solblekt hår

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart i Thailand var du?

Behövde du pruta mycket för att få klänningen så billigt? :p

2009-07-03 @ 16:40:35
Postat av: Suss

Men vad hände med ditt jobb på Godislandet eller vad det hette nu igen!? ; D

2009-07-03 @ 17:13:08
URL: http://susscutiie.blogg.se/
Postat av: Sofia

har du sytt om den klänningen, för jag har en liknade i min garderob också från thailand? men överdelen ser inte ut så på min.

2009-07-03 @ 20:05:46
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag har varit lite varstans, men senast var jag på Phiphi, och jag prutar väldigt mycket :)



Jobbet på Godis Havet hade jag bara fram till sommaren, så nu är jag arbetslös :P



Jaa det har jag gjort, tycker det blir så mycket mer liv i plagget om man gör så vid brösten på toptop-klänningar :D

2009-07-04 @ 02:54:49
Postat av: Sofia

Det blev det verkligen :)

2009-07-04 @ 08:09:30
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0