What's new

Nu sitter jag pa vart nya hotell, vi har legat och solat heeela dagen typ sa for tillfallet har vi en paus. Cornelia och pappa ligger uppe pa rummet och kollar pa tv/sover medan jag sitter i receptionen och kollar runt lite pa internet :) Vart gamla hotell var galet frasht, dock hade vi ingen pool... har har vi verkligen det sjukaste poolomradet! Riktigt nice ;D Jag foredrar ju iofs havet, men anda :P Klockan borjar narma sig 17 tiden sa snart ar det dags for mat.
Jaja, i forrigar blev det iaf lite mer shopping. Saknar er dar hemma, men nu har mer an halva tiden gatt :D Puss och kram
    
Samma klanning som jag kopte for nagra dagar sedan, men i en annan farg :P
    
                                                        Heidi Klum tisha


Kommentarer
Postat av: camilla

Olivia när kommer du hem igen? att ses då är ett MÅSTE:D

2009-01-13 @ 11:43:08
Postat av: :)

åh, jag måste ha en sån t-shirt.. kan man som okänd person be dig köpa hem en sån? :b

2009-01-13 @ 14:55:01
Postat av: Richard

Kom till mig <3 :D

2009-01-14 @ 17:00:10
Postat av: Olivia

Jag kommer hem den 20e, da SKA vi ses hjartat <3



haha ja om du vill ha en sadan skulle jag nog kunna fixa det, men om du vill vara okand kan det bli ett litet problem kanske :P



Vill inget hellre <3

2009-01-15 @ 13:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0